Saturday 7 April 2012

Assalamualaikum. Ola ola people, kita tahu dah lama kita tak update blog. Sorrry :/ Kita tak ada masa lah awak semua. Aku busy sangat dengan homework, kelas apa semua. Maklumlah setiausaha kelas. Okay, batak. Biasalah en tak sah kalau cikgu tak bg homework. Kenalah terima demi kita jugak. Biar kita faham. Kan ? Tp kadang kadang tuh memang lah merungut. Semua ni lumrah dunia. Then bila dah habis buat homework korang mcm tak percaya pulak h'w dah habis. Kan ? Jangan tipu lah. *Itew tahu lah awak semua. And yeah soal hati kita tak boleh buat main main. Hati parents, hati kawan lagi penting dari hati boypreng korang yg tentu lagi jadi suami korang. Hati parent's senang je korang nak jaga, ikut cakap diorang. Diorang tau ape yang terbaik untuk korang. Aku tak nafikan aku tak delah baik sangat tapi Alhamdulilah setakat ini aku masih lagi ikut parent's dan tak pernah melawan even kadang kadang rasa tak adil .But rasa tuh sekejap jeh, lepastuh istighfar banyak banyak.Mohon ampun dekat Allah.


Hati kawan pon senang nak jaga kalau kawan tuh memahami kita. Susah jugak nak jaga hati orang sedangkan hati kita tak terjaga. Bukan kita tak jaga but orang tak pernah nak jaga hati kita. Kita beriya tak buadd itu, tak buadd ini demi hati orang. but kau? kau penah jage hati aku? Tak weyh .Tak . Sikit pon tak. kalau dulu aku still bole layan semue kerenah kau.but this year aku tak boleh tahan. Kenapa perlu aku sorang jaga hati kau?


kau pernah fikir tak? And Yeah . aku nak tegor kau. TERINGIN sangat . But aku tak mampu. Aku ade perasaan doh ,aku still lagi ape akibat kalau aku buadd teguran then kao tak terima. PUTUS KAWAN. Aku tak nak semua tuh. biarkan aku berkawan dengan semue orang.Jngan kongkong aku. Takkan aku tak tegur kau mule laah buadd perangai. Rapat sana skit sini merajuk. aku RIMAS la weyh.


Cube kau anggap aku kawan yang mampu kau cerita ape semua but jangan kongkong aku , please la weyh .. AKu pon berkawan  dengan orang laen. Cube kau jadi ibu .ibu dengar cerita sesiapa pon. ibu kawan dengan sesiapa pon. tak de orang kongkong ibu .AKu nak life yang macam nie. Kawan 'happy ' biar beribu. but kawan yang betol betol faham kita . Ada sorang jeh .


                  JAGA LAH HATI KAWAN SELAGI KAU MAMPU ,DAN JANGAN LAH KAU MERUNGUT  KERANA     
                                                        KELAK  KAU AKAN  DAPAT  BALASANNYA ..


AKu tak mampu cerita semue bende kat kawan aku. Bukan aku tak percaya butr aku lebih lapang dada kalau cerita dekat Allah dalam doa. Allah seolah olah faham aku. Allah yakin kan aku untuk terus hidup ..Terus lupa kan kisah semalam. Dan bina baru pada hari esoknya..


Haa , kan aku dah membebel dah , Aku perlukan seorang kawan yang faham aku .N lastly. Faza ,Aishah, Ainun,Izlyn ,Atiqah,Hasanah n other member . tengs 4 being my love ,love , love lovely friends . hehe <3
Aq sayng giler kat korang ..
Korang adalah friends aku forever n ever ..


Ola peeps, gtg. Byebye, Assalammualaikum :D



















No comments:

Post a Comment