Friday 27 April 2012

#30Thingsaboutme

Assalamualaikum.. Heyyy everybody. Okayy first of all, aku dah happy. Sakit hati dah hilang. Sedih dah hilang. Back to my life. Hueheuehuee, and yeahh.. Again. Hihiihih :D 

1. Nama kita Norhazwani bt che aduan.

2. Kita nak masuk 14 this year butttt bulan lime baru dpt jadi 14. Kesian noks.
3 kalau pakai baju lengan panjang , nak panjang sampai jari..
 4 .Prefer pakai shawl drpd pakai tudung bawal .Mudah dipakai . sangat !!~
5. Suka pakaian yg sporty sebab kita ganas. Eh ?

 6. Suka makan tomyam butt yg tak pedas. Tak boleh telan pedas lah. Eleh, mengada :P 

7. Susah nak merajuk.Senang dipujuk ikot mood

8. Kalau dah suke orang tuh, kalau bole nak die jadi suami terus . K. parah.

9.Kalau benci orang tuh, benci gila-gila.Naik menyampah dah.

10.For seriously,lebih kepada BFF daripada kawan.Ingat tuh wahai lelaki.

11.Tak mudah jatuh cinta,but kalau dah jatuh cinta. Memang awak milik saya.

12.Benci orang gedik,mengada-ngada.Kalau anak bongsu ,dekat sekolah pun nak anggap anak bongsu.Pergi jahanam.

13.Tidak suka bela kuku panjang-panjang

14.Suke pakai tracksuit kalau keluar.Kalau tmpat penting  only pakai jean's

15.suka lelaki yang cukup solat,cukup puasa,tak merokok paling penting.

16.Sayang family sangat-sangat.Family saya ohsem okay.

17.Sayang Faza,Aisyah,Nonon,Alyn n T-qa

18.Suka benda manis (chocolate black forest) <3

19.Saya comel dan lawa . K .perasan

20. Saya tak pandang lelaki yang saya tak kenal. kalau cakap thankyou sekali pun saya tetap tak pandang. Tapi saya ikhlas okay 

.21. Kalau ada bf nak dia jaga saya elok elok. Tak ambil kesempatan.Pandai. Sebab ibu saya suka orang pandai jeh ,yg tak pandai reject . Biasalah . anak mak

.22.Suke pergi asrama , p kalau bole asrama tak yh slalu ade air . nnty bole balek .hihi

23.Mudah suka bila tengok muka budak CINA .SAHAJA

24.BENCI budak form 6

25.Tidak mudah mengalah dengan cepat.Kalau memang tk dapat pasrah jelaah,

26.Forever sayang dekat kamera.

27.Suke copy paste .. hehe

28.Tak suka buad kerja rumah. K ,wanita apakah ini. Tapi, kalau dah bersuami,kite akan usahakan untuk jadi lebih rajin kemas rumah , JANJI !

29.Suka merungut bila kerja sekolah banyak. Tapi bile krja sekolah skitt,mcm tak percaya. LIFE.

30.Suka baby sangat sangat .Bau minyak yuyi dekat baby tuh dah teraddict.Hehehee,

31.Suka kawad .. c:

Sorry tambah satu.Okay,Done with my 30 things,an applause please,See, bakal suami nmpk tak?Nguahhnguahh,perasannya lah kita kan? Sorry sorry, kita sendiri pun tergedik dekat sini. Hihihihihihii, SORRYY.Assalammualaikum.. :)

1 comment:

  1. Hai..datang singgah kat sini..:)

    http://budakkecilbercakap.blogspot.com

    ReplyDelete